Ge aldrig upp

on

Någon sa till mig för länge sedan att ”Det är aldrig för sent att ge upp!” I min värld finns väldigt få saker som inte går att lösa. Men ibland upplever man att det är tungt runt omkring och det verkar inte fungera oavsett vad man gör. Världen är full av månniskor som har en historia att berätta. Detta är nog en av dom bättre.  För att kanske få lite energi kan du titta på följande klipp.

Jag tror många gånger att de enda hindret som finns för att utveckla sig själv eller att få något jag vill ha är rädsla.

Rädslan för att misslyckas, rädslan för att inte räcka till, rädslan för att det skall bli fel, rädslan att få ett nej. Listan kan göras lång. Jag tror att  finns bara ett sätt att övervinna detta, nämligen att utmana sig själv.

Du som känner mig eller läst min blogg vet att jag inte jobbar 100% som säljare själv idag. Jag antog dock utmaningen mot en av våra säljare. Vi hade en besöksboknings tävling på jobbet igår, vi fick en delad förstaplats!

2 kommentarer Lägg till

Kommentera

