Tävla i allt

Ja man kan tävla i allt. I år har jag tillsammans med några kollegor valt att nominera ett företag som med enkelhet uppfyller alla dom kriterier som finns för denna tävling.

Jag har nominerat

Företaget som vi nominerat uppfyller följande kriterier.

Hållbarhet: Företaget ska drivas på ett långsiktigt sätt avseende både lönsamhet, miljö och etik.
Nytänkande: Verksamheten ska genomsyras av nytänkande och kreativitet i någon form, tex. produkten/tjänsten, affärsmodellen, tillvägagångssättet, branschen, distributionskanaler eller marknader.
Tillväxtambition:
Personen ska ha ett starkt engagemang, stort mod och sträva efter tillväxt.

Nomineringen är nu stängd. För dig som läser min blogg vet att jag tidigare varit kritisk till denna typ av tävling, främst mht vilka typer av företag man nominerar och som vinner. Hur som helst klicka på denna länk så får ni se ett företag som jag tycker uppfyller alla kriterier! Dagiset heter Västanvind. Kolla enkätsvaren i högermarginalen!

Kommentera

