Dålig på att vänta

on

I flera veckor har jag nu väntat på att få göra detta uppdrag för kund.  Ni vet den där grejen som man verkligen vill göra! Ni som känner mig vet att jag är lite av en ”all and now” kille. Det är inte mina barn som har bråttom med att öppna presenter utan jag.

Till och från har jag funderat kring vad vi tänker och tycker i ämnena, socialamedia, Personligt varumärke och arbete kring marknadsplan.

För mig är lång tid till förberedelser ingen fördel. Det gör bara att jag samlar på mig alldeles för mycket tankar kring det som vi skall leverera.

Till min glädje har jag både Liselotte och Charlotte med mig som håller i trådarna, känns bra där!

Gläds också åt att min kund har höga förväntningar på det vi skall göra. Det sporrar mig/oss bara.

Känner mig just nu som Bolt, 100 m löparen, inga andra jämförelser i övrigt;-). Jag gjorde samma tid som han gör på 100 m redan 1973, fast då på 60 m….

Men det där med Bolt, jo tänker såhär. Han gjorde ju ett väldigt kort final lopp förra året. Dvs han tjuvstartade. Journalisterna förklarade det med att han var övertänd. Jo, om någon timma är det middag. Jag slänger nu ihop min dator och finns nu på twitter;-). För stunden.

Kommentera

