Som filmen Falling down

Att vi alla skriver på FB om hur dj-la bra allt fungerar är ett känt faktum. tänkte då bidra med min upplevelse av dagen. Tar fel bil hemma på gården, bilen måste tankas, kör åt fel håll ut från stan, bilköer ut från stan. dåligt samtal med frun på telefon, 4 timmar i bil för 15 min möte, ingen lunch, mot Sthlm och vägbyggen, väntande på dotter på fel plats, P-automaten tar inte VISA-kort, inga kontanter, kontantbetalning hos sjukgymnasten.

Dom av er som känner igen bilden ovan, vet vilken film det är? I mitt fall blev det ett bra slut på denna dag, då jag bestämde mig för att arbetsdagen slutade redan vid kl 1430.

Då avslutades den med lunch med god och glad dotter på Backstugan vid Filmstaden i Solna. Toppade med lite skoshopping med dotter. Nu väntar tomatplantorna att komma i ny jord, och middag med ungarna. Skall bara kolla såkalendern först.

Ni andra får googla på ”Falling down”, och framför allt se filmen. Nu i sista kurvan mot semester, och det är en ny dag imorgon.

En kommentar Lägg till

Kommentera

