Fredag eftermiddag, inget bokat i helgen!

Om en timme sitter jag på restaurang Felix på södermalm, det är afterwork! Har fått en bokning via Facebook.  Kan inte låta bli att summera veckan som gick.

Detta var veckan som;

  • Jag fick förkylningen som jag väntat på sedan i november, gjort denna vecka på Nezeril och Alvedon
  • Varit utan träning, och har abstinens
  • Träffat Nya Wermlandstidningens säljare tillsammans med min partner Henrik Sköld
  • Startat upp en ny grupp i ledarskapsutbildning vid Folkuniversitetet
  • Genomfört en planeringsdag för personal vid Nationalmuseum
  • Genomfört ett korrigerande möte med rektorn för  min dotters gymnasieskola
  • Fått positiv och tänkvärd feedback på en del av mina egna leverenser
  • Avslutat veckan med ett kundbesök , ringde några kunder och önskade trevlig helg!

Hur ser din lista ut? Tror att vi alla måste summera det vi gör, det ger kraft att ta nästa match.

PS. Om du undrar om jag håller min vikt, så är svaret jajamensan!

Kommentera

