Premiär för Bruce och mig

Okej, jag erkänner. Jag har aldrig sett Bruce Springsteen live. Varken i Göteborg eller någon annanstans. Recensionerna från förra helgen såg ju bra ut för att vara en kille på över 60 år, ”old men rules”,  med 55000 pers på plats!

Men det finns alltid saker som har sin tid. Har just nu funderat mycket på vad jag skall bli när jag blir stor? I vissa sammanhang kan jag tänka att jag få väl fortsätta med det jag gör och kan, där just medarbetarskap och att leda sig själv just nu är en central del av det jag gör.

Har sista veckorna fått signaler som leder mig in på att titta på hur man på ett effektivare sätt kan jobba med verksamhetsutveckling och utbildning. Allt enligt tesen att ”saker kommer till en”, skönt tycker jag.

Så nu var väl tiden, på med keps och hängslen, och ta min Liselotte under armen. Live, på lördag i Friends arena spelandes  ”Wrecking ball”  , Bra Bruce!

En kommentar Lägg till

Kommentera

