Ja, dom har ju tid.

Hon skriver på Twitter;

Människor på mitt kontor diskuterar kontorets inredning. Människorna har uppenbarligen den där tiden jag inte har.

Själv funderar jag på vad jag läser och vad det egentligen betyder. Är hon stressad, tycker hon att folk gör fel saker, eller är hon avundsjuk? I mitt förra inlägg reflekterade jag över det där med närvaro och smartphones. Det kanske är så att om man släpper telefonen och försöker vara närvarande så händer det något. Du kanske just få veta vad folk gillar för inredning, eller vad dom har för värderingar kring olika saker.

Ps. Skall straxt kliva av pendeltåget, å passade på att prata med dig och mig själv.

Kommentera

